Sunday 29 January 2012

Steampro Conservation Sdn Bhd.

ProfilUsahawanPilihan
Ms Tan Sing Hong  
President
 

Alamat :    

SteamPro Conservation Head Office 
3, Jalan BS 7/15, 
Bukit Serdang Industrial Park,
43300 Seri Kembangan,
Selangor DE,
Malaysia. 
Tel : 603 8942 1888
Fax : 603 8943 3057
Email : info@steampro.com.my
Web  :  http://steampro.com.my
SteamPro Conservation Sdn Bhd
 

Jenis Perniagaan  :           Teknologi tenaga hijau
Tahun pemubuhan :            31 Julai 1996
Pembuatan produk :           Kimia, Petroleum, Tenaga


PENGENALAN SYARIKAT
SteamPro adalah sebuah syarikat Malaysia yang berdaftar dan telah dianugerahkan, disokong dan subsidi oleh Kerajaan Malaysia: Kumpulan Wang Pembangunan Teknologi Malaysia. SteamPro penyingkiran canggih kondensat dunia & sistem pemulihan menggunakan teknologi yang telah terbukti yang disesuaikan daripada Tentera Laut Amerika Syarikat.

SteamPro adalah syarikat universal yang diiktiraf kerana menerima anugerah awam tertinggi dari Presiden Amerika Syarikat (AS). SteamPro kerja-kerja pantas dengan semangat sebagai SteamPro satu-satunya syarikat yang mempunyai teknologi dan pengetahuan yang mendalam dalam Proses Pemuliharaan Tenaga menggunakan wap.

Apabila stim tersebar kepada alam sekitar, ia hilang, pergi selama-lamanya. Ini bukan sahaja meningkatkan kos pengeluaran yang lebih tinggi kepada pemilik perniagaan, tetapi juga kepada alam sekitar.

SteamPro menjamin penjimatan tenaga dan penyelenggaraan tidak dapat ditandingi yang besar dan membolehkan anda tinggal jauh di hadapan persaingan melalui kerahan produktif, stim sistem yang cekap dan berkesan.

Stim penyelesaian kejuruteraan terbukti adat SteamPro direka untuk membantu anda amat mengurangkan penyelenggaraan (bahagian-bahagian dan buruh) kos dengan pengurangan yang besar dalam menolak produktiviti semasa yang semakin meningkat.




Sumber 
1. http://steampro.com.my
2. http://www.facebook.com/pages/SP-CRD-SP-CRU/179186695458765?sk=info
3. http://www.youtube.com/watch?v=K5UN8Kyk408