Sunday 29 January 2012

Waftech

WAFTECH Sdn Bhd


Jenis Perniagaan        :           Pembuatan Semi Konduktor
Tahun pemubuhan       :           2006
Pembuatan produk     :           Penyelidikan, pembangunan, pembuatan dan pemasaran
  peralatan berteknologi tinggi dalam pembuatan wafer
  “state-of-the-art” dan pengendalian nipis serta alat-alat
  pita pelekap

WAFTECH Sdn Bhd
Plot 106, Hilir Sungai Keluang 5,    
Bayan Lepas Phase 4,    
11900 Penang. Malaysia
Contact Person : Mr.BL Chan Tel : +604 645 6294
Fax : +604 645 6295
Email : sales@waf-tech.com






PENGENALAN SYARIKAT
Waftech Sdn Bhd adalah salah satu syarikat dibawah IKS Malaysia, di mana ia telah ditubuhkan pada tahun 2006.

Waftech Sdn Bhd adalah anak syarikat TT Vision Technologies.

Waftech Sdn Bhd adalah sebuah syarikat teknologi yang berkembang pesat tinggi yang menjalankan penyelidikan, pembangunan, pembuatan dan pemasaran berteknologi tinggi waferstate-of-the-art” pengendalian nipis dan alat-alat pita pelekap. Ia perkhidmatan industri semikonduktor, fabrikasi wafer dan pemasangan semikonduktor.

Waftech memberi perkhidmatan dalam pengendalian semikonduktor faundri. Produk-produk termasuk Loader Wafer automatik, (Automatik, Semiauto) dan Mounter Wafer Manual, Wafer automatik dan Manual ID dan Bingkai ID Reader dan Wafer automatik Packer / Unpacker / Sorter.

Matlamat
Matlamat kami adalah untuk memastikan bahawa para pelanggannya pinggir yang berdaya saing dengan menawarkan kualiti yang tertinggi dan paling produk yang berkesan dari segi kos yang disampaikan dengan tahap tertinggi perkhidmatan pelanggan. Dengan bekerjasama dengan kami, pelanggan dijamin Wafer Pengendalian kualiti tertinggi Nipis dan Peralatan Mount Pita.


Pasaran
Liputan pasaran kami termasuk China, Singapura dan Filipina. Dengan wakil-wakil jualan yang ditubuhkan di setiap tempat-tempat ini, WAFTECH mampu untuk memberikan tindak balas serta-merta dan perkhidmatan yang disediakan kepada pelanggan.

Amanah dan Keyakinan Pelanggan
Amanah Pelanggan dan Keyakinan dalam WAFTECH adalah sebab-sebab di atas kejayaan yang berkembang pesat. Komitmen berterusan WAFTECH untuk menyediakan kualiti perkhidmatan yang tinggi memastikan kepuasan pelanggan yang meliputi keseluruhan proses pesanan dari perintah hak ditubuhkan melalui penyampaian dan sokongan selepas jualan.




Sumber
1. http://www.waf-tech.com